Spletni marketingDanes je podjetniškem trgu na vseh področjih močna konkurenca. Večja podjetja se trudijo obdržati levji delež strank ter trga, manjša se borijo z inovativnimi pristopi pridobiti svoj del. Spletni marketing je izredno močno orodje za gradnjo prepoznavnosti na trgu ter hiter in učinkovit dostop do novih strank. Spletni marketing se ponavadi osredotoči na ciljno skupino. Vaš vložek v spletni marketing se ponavadi pokaže relativno hitro, odvisno od časa ter denarja, ki ste ga namenili za to. Spletni marketing je sestavljen iz postavitve spletne strani, SEO optimizacije, sponzoriranih oglasov na spletnih brskalnikih, ter pošiljanja obvestil potencialnim strankam preko elektronske pošte. Izredno pomembna za spletni marketing so tudi družbena omrežja.

Najpomembnejši je Facebook, saj je tretja na lestvici najbolj obiskanih strani. Uporabniki se zadržujejo na strani dolgo, večkrat na dan in kar je najpomembneje, dostopen je tudi preko mobilnih telefonov in zato je to zelo pomembna stran za spletni marketing. Na tej strani se uporablja ciljno oglaševanje, kar pomeni, da svoj izdelek predstavljate svoji ciljni skupini. To deluje na principu ključnih besed ter profilov uporabnikov.

Če imate svoje podjetje je to izvrsten način za pridobivanje novih strank, pa tudi za utrjevanje odnosov z že obstoječimi. Spletni marketing poskrbi, da so vaše stranke redno obveščene o novostih v vašem podjetju. V primeru, da bi se radi oglaševali na Facebook strani lahko izbirate med plačevanjem glede na prikaze ali pa glede na klike in tako se lahko prilagodite vašemu proračun za spletni marketing. Za oglaševanje lahko uporabite tudi Googlov oglaševalski program AdWords. Lahko izbirate kje se bo vaš oglas pojavil, in na voljo ste ravno tistim, ki vaše storitve že iščejo in se zanimajo zanje. Tudi tukaj imate nadzor nad plačilom, saj se obračuna glede na klik in sami določite zgornjo mejo. To sta le dve izmed mnogim možnosti za spletni marketing, ki vam bosta zagotovo prinesla več strank in bo vaš vložek hitro poplačan.