Alternativno gorivo, ki je trenutno najbolj ekonomično in ekološko, se imenuje avtoplin, ki je utekočinjen naftni plin. Pogon na avtoplin se lahko vgrajuje v skoraj vsa vozila na bencin, izjema so le nekatera vozila, ki se poganjajo s turbinskimi polnilniki. Vgradnja plinskega sistema v avtomobil lahko poteka tako, da se ga vgradi v prtljažni prostor, ali tako da se vgradi v prostor, namenjen rezervni gumi.
Vgradnja avtoplina povzroči, da avtomobil izgubi približno 5% hitrosti oziroma 10%moči, motor pa deluje mirneje in bolj tiho. V primeru, da ima vaš avtomobilski motor direktni brizg pa je izguba moči skoraj neopazna. Po vgradnji avtoplinskega sistema v avtomobil je nujen atest, ki pa vam ga največkrat naredijo kar v specializirani delavnici, kjer vam vgradijo sistem.
Marsikoga bo zaskrbelo, če lahko pride do eksplozije, če je avto na soncu in visokih temperaturah. Rezervoar za avtoplin se ravno iz tega razloga napolni le do 80% prostornine, proizvajalci sami vedno naredijo testiranja in v rezervoarju je seveda vgrajen poseben ventil, ki bi v primeru previsokega pritiska razbremenil rezervoar. Tudi v primeru požara je celoten sistem projektiran tako, da ne more eksplodirati. V primeru težjih prometnih nesreč pa ravno rezervoar in varnostna armatura lahko delujeta kot dodaten ščit pred udarci potnikov. Če pride do tega, da se rezervoar za avtoplin predre, le-ta gori v usmerjenem plamenu, za razliko od bencina, sam jeklen rezervoar pa je tudi do dvajsetkrat odpornejši od preprostega plastičnega rezervoarja za bencin, ki smo ga vajeni pri avtomobilih.
Če se odločite, da vam v avto vgradijo sistem za avtoplin, ne potrebuje posebnega servisiranja, je pa potrebno po vsakih 20000 prevoženih kilometrih očistiti plinski filter ter pregledati napeljavo in cevi. Pred prevoženimi 50000 kilometri je le redkokdaj potrebno zamenjati katerikoli del napeljave sistema za avtoplin.