Facebook oglaševanje je novodoben način oglaševanja, s pomočjo katerega na vašo spletno stran prek socialnega omrežja Facebook pripeljete vaše potencialne kupce. Facebook oglaševanje se zdi, ob predpostavki, da ga uporablja več kot 900.000 Slovencev, res smiselen način promocije. Ko pa analiziramo rezultate, ki jih tak način oglaševanja različnih spletnih strani prinese, potem je odločitev več kot očitna – za uspešne prodajne rezultate na spletu je Facebook oglaševanje nuja.
Gigant med socialnimi omrežji, ki vam lahko koristi
Uspešnost oglaševanja na Facebooku je odraz natančnega ciljanja, ki ga to vodilno socialno omrežje omogoča. Sodeč po analizah rezultatov, ima Facebook pred ostalimi kanali, daleč najboljšo stopnjo klikov na oglase. Ti pa se nato odražajo z visokim številom konverzij, kamor sodijo prodaje, oddana povpraševanja in zbrani e-naslovi. Natančno in usmerjeno ciljanje pa se doseže z nastavitvijo ciljne skupine, ki ji želite predvajati oglas, po spolu, starosti, lokaciji, izobrazbi, interesih in lifestylu.
Glavni cilj Facebook oglaševanja je seveda ta, da z oglaševanjem na spletno stran pripeljemo tisto najbolj ustrezno ciljno občinstvo. Zato je še toliko bolj pomembno, da ciljamo kar se da premišljeno in natančno. Namreč bolj kot smo natančni pri ciljanju, večja je verjetnost, da bodo ljudje v prvem koraku obiskali našo spletno stran, v drugem koraku pa tudi kaj kupili.
Kaj pa sploh pomeni ciljanje? Zamislite si, da prodajate moške ure višjega cenovnega razreda. Torej morate sestaviti skupino, ki bo najverjetneje kliknila na vaš oglas, saj jih take ure zanimajo. Najverjetneje so to moški, stari med 45 in 65 let, z visoko izobrazbo, na višjih delovnih pozicijah. Dodate lahko še podatek, da so se v zadnje pol leta zanimali za nakup ure. Tako boste po sistemu lijaka iz množice pridobili skupino, ki bo najverjetneje opravila nakup drage ure. Nikoli namreč ni dobro ciljati kar vsepovprek – raje skupaj s strokovnjakom za oglaševanje dosežite pravo ciljno občinstvo in uživajte v uspešni prodaji.