Velika vrata na garaži, ki jih lahko odpiramo ročno ali mehansko, se imenujejo garažna vrata in so dovolj velika za avtomobile in druga vozila. Manjša garažna vrata so lahko izvedena v eni plošči, ki se nagiba navzgor čez strop garaže, večja pa so navadno izdelana iz več spojenih plošč. Mehanizem delovanja na vzmeti zmanjša človeški ali motorni napor, ki je potreben za delovanje vrat. Vrata so običajno idealna iz lesa, steklenih vlaken in kovine in so lahko tudi izolirana za preprečitev toplotnih izgub.
Enojna garažna vrata so izdelana iz ene monolitne plošče, ki je na vsaki strani s tečaji pritrjena na strop garaže. Ko vrata odpiramo, le-ta zanihajo na tečajih in se zapeljejo po vodilih do stropa. Njihova slaba plat je to, da vrata pri nihanju pogledajo čez rob garaže in zato moramo vozilo parkirati nekaj metrov pred njimi, saj ga drugače lahko udarimo pri odpiranju. Sekcijska garažna vrata so izdelana iz šestih do osmih plošč, ki so prav tako pritrjena na vodila na stropu. Njihova prednost je to, da ne zahtevajo nobenega prostora zunaj garaže, saj se plošče prelomijo ko se odpirajo in vozilo lahko parkirate zelo blizu vrat. So tudi bolj zanesljiva in trdna, saj ima vsaka plošča svojo povezavo na tir vrat. Rolo garažna vrata pa so običajno izdelana iz valovite pločevine in so narejene po principu rolet in pokrovov vratnih oblog. Taka vrata uporabimo, če ne potrebujemo močne odpornosti na udarce in učinkovite izolacije. Od naših pričakovanj in potreb je odvisno, kakšna garažna vrata bomo izbrali, dandanes pa obstaja že toliko različnih izvedb in materialov vrat, da bomo ob dobrem premisleku gotovo našli prava tudi zase.