Že nekaj let je mobilni marketing v vrhu vseh parametrov oglaševanja po vsem svetu. Številna podjetja so svojo uspešnost in rast zgradila prav z mobilnim marketingom, torej s pomočjo reklamiranja na mobilnih telefonih, ki jih danes uporabljamo praktično že vsi. Pravzaprav je ravno mobilni telefon več kot 10 let dejansko naš najbolj zvest spremljevalec. Kdaj ste nazadnje kam odšli brez mobilnika v žepu? Se lahko spomnite? Že dolgo časa se mobiteli več ne uporabljamo samo za klicanje in pošiljanje kratkih tekstovnih sporočil, danes lahko z mobilnim telefonom igramo igrice, gledamo naše priljubljene filme, pregledujemo spletne strani, skratka – mobiteli so marsikje že zamenjali stare “tradicionalne medij” kot so radio ali televizija, no pa tudi branje časnikov. Vse našteto danes lahko in pogostokrat počnemo kar z mobitelom. Številna podjetja so že zelo zgodaj spoznala prednost uporabe mobilnih telefonov v vsakdanjem življenju, tako pa se je razvil tudi mobilni marketing, kjer podjetja nagovarjajo svoje stranke z različnimi MMS in SMS sporočili. Mobilni marketing s kratkimi sporočili je primeren tudi zato, ker se ciljne stranke lahko doseže praktično kadar koli in kjer koli.
S pomočjo kratkih sporočil lahko vsako podjetje zelo učinkovito – na hiter in preprost način predstavi svoj izdelek ali storitev – ter ga ponudi bazi svojih zvestih kupcev. Mobilni marketing velja za zelo učinkovito in relativno poceni oglaševanje – nizki stroški poslanega tekstovnega ali večpredstavnostnega sporočila in zelo učinkovit doseg reklamnega sporočila. Ker gre za oglaševanje preko mobilnih telefonov, na ta način tudi ohranjamo čistejše okolje, saj za potrebe oglaševanja ne tiskamo na tisoče papirnatih reklamnih letakov. Mobilni marketing praviloma pridobi zelo široko bazo podatkov na sila preprost način. Ponavadi se raziskava tržišča in kupčevih navad naredi preko SMS sporočil, ki vsebujejo anketna vprašanja. Poznamo tudi različne SMS nagradne igre, ki praviloma kupcem omogočajo ugodnejše nakupe. Za podjetja je mobilni marketing trenutno najbolj atraktiven oglasni prostor, saj je uspeh praktično zagotovljen.